Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä.
Palautus ja reklamaatio tilanteissa, olethan ensin yhteydessä : info@villapuikko.fi
Säilytäthän mahdolliset tuotteen tiedot: vyötteet yms!
Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Kun tuotteet ovat tilauksen mukaisia,sekä lähetys, että palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Mikäli lähetetyt tuotteet eivät ole tilauksen mukaiset, hyvitämme palautuskulut ja saatte korvaavat tuotteet tilalle. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen.
Kun palautus/ reklamaatio on otettu käsittelyyn ja olette saaneet vahvistusviestin:
Palautettavan tuotteen/ tuotteet voi laittaa joko
Postin automaatin kautta :
OmaPosti kioski Pappilantie,
07500 Askola
tai
Posti ja Matkahuolto (Euro Ev)
Käytetyillä tuotteilla ei ole palautus-, eikä vaihto- oikeutta.
Lähetyksen noutamatta jättämisestä perimme 20€ maksun.
Ongelmatilanteet kuljetuksesta tai tuotteista johtuen:
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa viipymättä osoitteeseen info@villapuikko.fi . Ilmoitus tulee tehdä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14vuorokauden kuluttua tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa tai ei ole saapunut 2vkon sisällä lähetyksestä (huomio arkipyhät, viikonloput ja jakeluhäiriöt), ottakaa välittömästi yhteys postiin/ matkahuoltoon.
Vaurioituneesta tai repeytyneestä pakkauksesta saa viestiä laittaa, niin tarvittaessa voidaan miettiä toisenlaisia pakkausmateriaaleja.