Toimitus- ja maksuehdot voimassa 17.10.2020 alkaen.

VillaPuikko (Y-tunnus 3164542-6 info@villapuikko.fi) myy tuotteita Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen:

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla valitsemalla tuote, väri/koko siirtämällä ne ostoskoriin ja valitsemalla/maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. (Personoitavat tuotteet tai tilausten mukaan myytävät, ole ensin yhteydessä info@villapuikko.fi )

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Huomatkaa lisätä puhelinnumero saapumisilmoitusta varten!

Maksutavat:

Pankkisiirto: maksutiedot näkyy tilauksen jälkeen ja tulevat vielä tilausvahvistuksessa myös sähköpostitse, tilaus näkyy keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut tilauksen kokonaisuudessaan. Tuotteet varataan asiakkaalle max 5arkipäivää ja asiakkaan suoritettua maksun kokonaisuudessaan tilaus otetaan käsittelyyn. Mikäli maksua ei suoriteta 2-5pvän kuluessa ensimmäisen muistutuksen jälkeen (odottaa tilisiirtoa)tilaus katsotaan peruutetuksi.

Käteinen/ Korttimaksu  paikan päällä tai Pakettilähetyksenä maksulinkki VAIN PYYDETTÄESSÄ !

Käteismaksu vain tasarahalla!

Käytössä iZettle Reader, maksu onnistuu seuraavilla korteilla:

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • JCB
  • China Union Pay
  • Discover
  • Maestro
  • Visa Electron
  • V pay

iZettle Readerilla ja Reader 2:lla voi vastaanottaa lähimaksuja ja korttimaksuja, ja lisäksi asiakkaat voivat maksaa ostoksensa mm. Apple Pay-, Samsung Pay- ja Google Pay ‑mobiililompakoilla.

Maksulinkki: Kertakäyttöinen maksulinkki jonka voi lähettää tekstiviestinä, sähköpostilla tai somessa.Linkin voi avata vain yhden kerran. Maksulinkit ovat turvallinen vaihtoehto molemmille osapuolille. Kun linkki on lähetetty asiakkaalle, hän voi antaa korttitietonsa puhelimen, tabletin tai tietokoneen avulla, linkki toimii vain yhden kerran! Mitään tietoja ei tallenneta, ja linkki poistuu käytöstä heti, kun maksu on suoritettu. Kauppias saa vahvistuksen, kun asiakas on suorittanut maksun ja tilaus pääsee pikimmiten käsittelyyn.

Asiakas saa kuitin sähköpostiin tai tilauksen mukana halutessaan.

Näin käsittelemme kortinhaltijoiden tietoja/ IZettle:
iZettle-palvelua käyttävän myyjän kanssa asioidessasi voit valita, haluatko kuitin sähköpostitse vai tekstiviestillä.
iZettle-palvelun tarjoajana toimii PayPal (Europe) S.à.r.l et Cie S.C.A. ("PayPal" tai "me").
Jos annat sähköpostiosoitteesi tai matkapuhelinnumerosi, muistamme tietosi seuraavan kerran, kun maksat ostoksen iZettle-palvelua käyttävälle myyjälle samalla kortilla. Sillä ei ole merkitystä, oletko aiemmin ostanut samalta myyjältä mitään.Tämä tarkoittaa sitä, että sähköpostiosoitteesi tai matkapuhelinnumerosi lisätään kuittinäkymään automaattisesti seuraavan kerran, kun maksat ostoksen iZettle-palvelua käyttävälle myyjälle, jotta asiointisi sujuisi nopeammin.
PayPal (Europe) S.à.r.l et Cie S.C.A. (R.C.S Luxembourg B 118 349), 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxemburg, vastaa tästä henkilötietojen käsittelystä ja käyttää sähköpostiosoitettasi tai matkapuhelinnumeroasi ainoastaan kuittien lähettämiseen sinulle.Sovellettavan lainsäädännön ja asetusten mukaisesti emme koskaan käytä henkilötietojasi mihinkään muuhun tarkoitukseen kuin kuittien lähettämiseen tai luovuta tietojasi kenellekään, ellei tähän ole pyydetty kirjallista suostumustasi tai ilmoitettu sinulle ennen kuin tietoja aletaan käsitellä uudessa tarkoituksessa tai sellaisessa tarkoituksessa, joka sopii yhteen alkuperäisen tarkoituksen kanssa, jonka vuoksi henkilötiedot on kerätty.

Peruuta sähköisten kuittien tilaus:

Jos et halua saada kuitteja jatkossa, klikkaa aiemmin sähköpostitse vastaanottamassasi kuitissa olevaa "Peruuta sähköisten kuittien tilaus" ‑linkkiä. Tämän jälkeen iZettle-kauppiaat eivät enää lähetä sinulle sähköisiä kuitteja.

Oikeutesi

Kun käytät palvelujamme, me käsittelemme henkilötietojasi. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettetkö voisi itse hallita niitä. Oikeuksiesi kunnioittaminen on meille tärkeää.Sinulla on oikeus saada kopio käsittelemistämme henkilötiedoistasi. Lisäksi sinulla on oikeus varmistaa, että käsittelemämme henkilötietosi ovat ajan tasalla ja paikkansa pitäviä.Jos haluat käyttää oikeuttasi saada kopio käsittelemistämme sinua koskevista henkilötiedoista tai mitä tahansa muuta oikeuttasi, lähetä meille pyyntö tällä verkkolomakkeella, niin autamme sinua parhaamme mukaan. Lisätietoja rekisteröidyn oikeuksista saat tästä artikkelista .Lisätietoja oikeuksistasi ja henkilötietojen käsittelystä on yksityisyydensuojakäytännössämme.

Klarna Checkout:

Klarnan palveluehdot

Klarnan tietosuoja

Klarnan yleiset luottosopimusehdot

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Osta nyt – maksa myöhemmin!

Näitä ehtoja sovelletaan sinun ja tämän kaupan välillä, josta ostat tavaroita, lippuja tai palveluita, kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin. 
Kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, tarjoamme sinulle mahdollisuuden maksaa eräpäivänä, joka on 30 päivää tavaroiden tai lippujen lähettämisestä tai siitä päivästä, josta lähtien palvelut tai digitaalinen sisältö on käytettävissäsi. Siirrämme saatavamme Klarna Bank AB:lle (“Klarna”). Klarna lähettää sinulle sähköpostitse maksuohjeet ostoksen maksamiseksi suoraan Klarnalle. Jos haluat mieluummin vastaanottaa maksuohjeet postitse, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun tehtyäsi oston. Yhteystiedot ja muuta tietoa Klarnasta löydät sivulta klarna.fi.


Maksut:


Veloitamme sinulta laskutusmaksun 0 €. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa 5,00 €:n muistutusmaksun. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.

Luottotarkistus ja henkilötietojen käsittely Klarnalla:


Jos valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, Klarna arvioi luottokelpoisuutesi. 
Klarna käsittelee henkilötietojasi täyttääkseen velvollisuutensa sekä tätä sopimusta että muita tarkoituksia koskien, jotka on mainittu Tietosuojaselosteessamme.

Tietosuojaseloste on luettavissa täällä sekä verkkosivuillamme, ja käyttämällä Klarnan palveluja vahvistat, että olet lukenut selosteen.

Käsittelemme henkilötietojasi esimerkiksi tunnistaaksemme ja analysoidaksemme asiakkuutesi, suorittaaksemme luottoarvioinnin, markkinoidaksemme ja kehittääksemme liiketoimintaamme. Saatamme myös siirtää tietojasi valituille osapuolille (kuten luottotietotoimistoille), jotka sijaitsevat mahdollisesti EU:n/EAA:n ulkopuolella. Tietosuojaselosteessamme on lisätietoa tietojen jakamisesta, oikeuksistasi omiin tietoihisi, kuinka saat meihin yhteyden kysymyksissäsi tai teet valituksen viranomaisille.


Luovutus tai siirto:
Sinulla ei ole oikeutta luovuttaa tai siirtää näiden ehtojen mukaisia oikeuksiasi tai velvollisuuksiasi kenellekään muulle. Me voimme luovuttaa tai siirtää nämä ehdot tai minkä tahansa näiden ehtojen mukaisen oikeuden tai velvollisuuden kolmannelle osapuolelle milloin tahansa sillä edellytyksellä, että ehdot eivät sen johdosta muutu sinulle epäedullisemmiksi.

Tilausvahvistus:

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään automaattisesti tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää toimivan ja oikean sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Mikäli tilausvahvistusta ei tule, tarkistakaa roskapostikansio ja tilauksessa annettu sähköpostiosoitteen oikeinkirjoitus.

Toimitustavat ja aika:

-Matkahuollon ja Postin kirjelähetys seurantatunnuksella tai paketti Matkahuollon/ Postin pisteeseen/automaattiin, tilauksen yhteydessä voitte viestikenttään lisätä tiedon toivomastanne MH/Postin noutopisteestä/ automaatista.

Kirjelähetykset seurantatunnuksella lähetetään annettuun toimitusosoitteeseen.

Huomatkaa lisätä puhelinumero saapumisilmoitusta varten!

-nouto Askolasta (tarkemmat osoitetiedot sähköpostilla, kun tilaus noudettavissa!).

-Mikäli asiakas haluaa tuotteet toimitettavan hänelle, katsotaan siitä syntyneen lisäkustannus ja sovitaan tapauskohtaisesti asiakkaan kanssa.

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä ja pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3päivää laskun maksamisesta.

Postiennakko : Emme toimita tuotteita postiennakolla!

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-4 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tilausvahvistuksen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä. 

Lähetyksen noutamatta jättämisestä perimme 20€ maksun.

Palautus ja reklamaatio tilanteissa, olethan ensin yhteydessä suoraan: info@villapuikko.fi

Säilytäthän mahdolliset tuotteen tiedot: vyötteet yms!

Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa.Kun tuotteet ovat tilauksen mukaisia, palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen.

Palautettavan tuotteen/ tuotteet voi laittaa joko

Postin kautta :OmaPosti kioski Pappilantie, 07500 Askola

tai

Matkahuolto Askola

Pappilantie 2, 07500 Askola

Käytetyillä tuotteilla ei ole palautus-, eikä vaihto- oikeutta.

Ongelmatilanteet kuljetuksesta tai tuotteista johtuen:

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa viipymättä osoitteeseen info@villapuikko.fi . Ilmoitus tulee tehdä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14vuorokauden kuluttua tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, ottakaa välittömästi yhteys postiin/ matkahuoltoon.

Vaurioituneesta tai repeytyneestä pakkauksesta saa viestiä laittaa, niin tarvittaessa voidaan miettiä toisenlaisia pakkausmateriaaleja.

päivitetty 2024